GPCARE+, to pakiet usług Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) systemów dostarczany przez doświadczony Zespół GISPartner. Indywidualnie konfigurowany do potrzeb Klienta w zakresie usług i SLA. Zapewnia wysoką dostępność systemu, minimalizację konieczności obsługi ze strony Klienta oraz możliwość rozwoju systemu wg założonych scenariuszy. GPCare+ maksymalizuje korzyści z wdrożonego systemu IT.
Korzyści dla Klientów korzystających z GPCARE+
- wysoka dostępność i niska awaryjność
- aktualność technologiczna
- minimalizacja zaangażowania Klienta
- bezpieczeństwo systemu, danych i użytkowników
- zadowolenie użytkowników
Dlaczego warto wybrać GPCARE+ od GISPartner
- doświadczenie w utrzymaniu systemów krytycznych z wysokimi wymaganiami SLA
- kompleksowe pokrycie wszystkich zagadnień związanych z utrzymaniem
- dedykowany Zespół obsługi zgłoszeń serwisowych
- parametry i model usługi dopasowane do potrzeb Klienta i wymagań systemu
- efektywne rozwiązania techniczne i procesy w zakresie utrzymania
Wybrani klienci
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii
- Państwowe Gospodarstwo Wodne “Wody Polskie”
- Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
- Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
- Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Rodzaje usług utrzymaniowych
- Utrzymanie rozwiązania IT
- kto może realizować: podmiot posiadający kompetencje w zakresie rozwiązania, w tym GISPartner
- co obejmuje: sprzęt i oprogramowanie
- ATiK oprogramowania
- kto może realizować: wyłącznie GISPartner (w zakresie Oprogramowania Standardowego GISPartner i Geotechnologies na podstawie umowy)
- co obejmuje: oprogramowanie
- Serwis oprogramowania
- kto może realizować: podmiot posiadający kompetencje w zakresie rozwiązania, w tym GISPartner
- co obejmuje: oprogramowanie