GPCARE+, to pakiet usług Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) systemów dostarczany przez doświadczony Zespół GISPartner. Indywidualnie konfigurowany do potrzeb Klienta w zakresie usług i SLA. Zapewnia wysoką dostępność systemu, minimalizację konieczności obsługi ze strony Klienta oraz możliwość rozwoju systemu wg założonych scenariuszy. GPCare+ maksymalizuje korzyści z wdrożonego systemu IT.

Korzyści dla Klientów korzystających z GPCARE+
  • wysoka dostępność i niska awaryjność
  • aktualność technologiczna
  • minimalizacja zaangażowania Klienta
  • bezpieczeństwo systemu, danych i użytkowników
  • zadowolenie użytkowników
Dlaczego warto wybrać GPCARE+ od GISPartner
  • doświadczenie w utrzymaniu systemów krytycznych z wysokimi wymaganiami SLA
  • kompleksowe pokrycie wszystkich zagadnień związanych z utrzymaniem
  • dedykowany Zespół obsługi zgłoszeń serwisowych
  • parametry i model usługi dopasowane do potrzeb Klienta i wymagań systemu
  • efektywne rozwiązania techniczne i procesy w zakresie utrzymania
Wybrani klienci
  • Główny Urząd Geodezji i Kartografii
  • Państwowe Gospodarstwo Wodne “Wody Polskie”
  • Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
  • Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
  • Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Rodzaje usług utrzymaniowych
  • Utrzymanie rozwiązania IT
    • kto może realizować: podmiot posiadający kompetencje w zakresie rozwiązania, w tym GISPartner
    • co obejmuje: sprzęt i oprogramowanie
  • ATiK oprogramowania
    • kto może realizować: wyłącznie GISPartner (w zakresie Oprogramowania Standardowego GISPartner i Geotechnologies na podstawie umowy)
    • co obejmuje: oprogramowanie
  • Serwis oprogramowania
    • kto może realizować: podmiot posiadający kompetencje w zakresie rozwiązania, w tym GISPartner
    • co obejmuje: oprogramowanie

 

pl_PLPL